جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه و استفاده از بروزترین تجهیزات، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع لوازم خانگی را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. پارت‌های موجود در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به ارائه کلیه خدمات تعمیر و ترمیم با قیمت‌های شرکتی و براساس نرخنامه مصوب به هموطنان گرامی دارند.

خدمات و سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر لوازم خانگی محدود به محصولی خاص نیست و تمامی لوازم خانگی و الکترونیکی اعم از یخچال، لباسشویی، کولر گازی، تلویزیون و … را شامل می‌گردد. در بخش زیر به برخی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز، به اختصار اشاره می‌گردد.

تعمیر لوازم خانگی

تعمیر یخچال

یکی دیگر از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی، سرویس تعمیر یخچال فریزر است. نمایندگی مجاز تعمیر لوازم خانگی در طول سالهای اخیر با ارائه تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با انواع یخچال توانسته است خود را به عنوان مجموعه‌ای معتمد و منتخب جهت دریافت خدمات پس از فروش لوازم خانگی مطرح سازد.

برخی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در یخچال‌ها که توسط کارشناسان در مرکز تعمیر یخچال مرتفع می گردند عبارتند از: صدای زیاد یخچال، یکسره کار کردن یخچال، خرابی، فاسد شدن یا پارگی لاستیکهای دور در یخچال، داغ کردن زیاد موتور یخچال، منجمد نشدن مواد غذایی در درون فریزر، برفک زدن یخچال، کار نکردن فن یخچال، روشن نشدن یخچال و …

تعمیر تلویزیون

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی یکی از پیشروترین مراکز ارائه‌دهنده خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی انواع تلویزیون است که به دلیل همکاری با برترین اساتید این حوزه و استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گشته است که ممکن است به هر دلیل نیازمند خدمات تعمیر تلویزیون گشته‌اند.

خدمات ارائه شده در این مرکز منحصر به نوع، برند و مدلی خاص از تلویزیون نیست و کلیه تلویزیون های LCD، LED، OLED، پلاسما و … را شامل می‌گردد. خدمات ارائه شده در این مرکز مبتنی بر استانداردهای بین المللی بوده و دارای گارانتی و ضمانت های دوره‌ای است. (مدت گارانتی و نوع آن، بسته به نوع سرویس دریافت شده متفاوت است).

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیرات ماشین ظرفشویی در مرکز تعمیر لوازم خانگی، توسط کارشناسان کاربلد و با استفاده از تجهیزات تخصصی این حوزه انجام پذیرد از این‌رو، نه تنها عیوب ایجاد شده در ظرفشویی ها مرتفع می گردد بلکه به دلیل اِعمال گردگیری ها، تنظیمات تخصصی و عملیات ویژه در حین تعمیر، کیفیت اولیه دستگاه بازیابی می گردد.

برخی از رایج ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه که توسط کارشناسان مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی برطرف می‌گردد عبارت است از تعویض قفل درب ماشین ظرفشویی، تعویض هیتر، تعویض پمپ تخلیه، تعویض واشر در ماشین ظرفشویی، تعویض ترموستات، تعویض محفظه مواد شوینده و ….

تعمیر لباسشویی

کاربران کلیه مدلها و برندهای ماشین لباسشویی می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش با مرکز تعمیر لوازم خانگی تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر لباسشویی را ثبت نمایند.

برخی از تخصصی‌ترین و رایج‌ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات لباسشویی عبارتند از تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی، تعمیر و تعویض برد، تعویض کمک لباسشویی، تعویض پمپ تخلیه، تعویض شیر برقی، سیم کشی، تعمیر دیگ و بلبرینگ و شفت و …

تعمیر کولر گازی

یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی، تعمیرات کولر گازی است که غالباً به صورت «سرویس در محل» انجام می پذیرد. تعمیرات کولر گازی در این مرکز توسط تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و ابزار انجام می پذیرد.

سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات کولر گازی منحصر به نوع خاصی از این دستگاه نیست و تمامی مدل‌های آن اعم از کولر گازی پنجره‌ای، کولر گازی اسپیلت، کولر گازی ایستاده و … را شامل می‌گردد.

Rate this post
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.